Mida peab silmas pidama kasutatud turbokompressori (edaspidi tk) ostmisel.
- tk-l peaks olema suletud õlitusavad, avad puhtad koksistunud õlist ja olema kaubanduslik välimus
- ümberpaisunud auto tk ei ole üldjuhul pikaealine, sest on kannatanud õlituse puuduse pärast, alumiinium osad ja võll võivad olla deformeerunud
- muutuvgeommetria (kui on) hoob peab liikuma vabalt täies ulatuses ~12mm
- võlli pikilõtk ei tohiks olla tuntav ja mitte üle 0,05 mm
- võlli radiaallõtku suurus sõltub tk margist, kuid üldjuhul ei tohi kompressori tiivik puutuda korpusse (mõlemad alumiinium)
- tk survet reguleeriv membraankamber peabolema hermeetiline, seest mitte roostes ja mitte kinni roostetanud
- tk elektronjuhtplokki saab esialgselt kontrollida margikohase auto peal
- turbiinitiiviku ratta labasi saab kontrollida ainult lahti võetult, kui on näha purunenud labasi on võll tasakaalust väljas ja tk vilistab
- kompressoriratta labade otsad peavad olema teravad ja mitte liivast kulunud, vastasel juhul tootlikus väheneb, pöörded tõusevad, samuti võib olla varjatud korrosioonikahjustus
- malmist turbiiniosas ei tohi olla läbivaid pragusid ja turbiini sattuvat metalli
- möödavoolu klapp ja selle telg peavad kergelt liikuma